Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Old Skool Forever

Lagwagon. Ο οποιοσδήποτε πρόλογος είναι περιττός. Το συγκρότημα του -i am so very talented- κυρίου Joey Cape είναι φυσικά ένα από τα αγαπημένα μου και παραμένει σταθερή αξία στη ζωή μου όσα χρόνια κι αν περάσουν.


Οι Lagwagon ήταν το πρώτο συγκρότημα που υπέγραψε στη θρυλική Fat Wreck Chords, την ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρία που ίδρυσε ο Fat Mike των ΝΟFX (αν δεν ξέρετε ποιοι είναι οι ΝOFX δεν είστε φίλοι μου) με την πρών γυναίκα του Erin, το 1990 στην California (πού αλλού...). Δημιουργώντας τον, διάσημο πλέον, Fat Wreck ήχο, με τα γρήγορα drums, την κιθαριστική δεξιοτεχνία και την αδιαμφισβήτητη μελωδικότητα, οι Lagwagon είναι το βαρύ πυροβολικό της εταιρίας και έχουν επηρεάσει άπειρο κόσμο εντός και εκτός μουσικής βιομηχανίας.


Από το 1990 μέχρι σήμερα έχουν κάνει παύσεις και έχουν επανενωθεί αρκετές φορές, το Νοέμβριο που μας πέρασε επανακυκλοφόρησαν πέντε από τα πιο κλασσικά άλμπουμ της μακρόνης καριέρας τους (Duh, Trashed, Hoss, Double Plaidinum, Let's Talk About Feelings). Ναι, ναι...χάρηκα ιδιαιτέρως με αυτό το γεγονός!


Το όνομα του συγκροτήματος προήλθε από το βαν που χρησιμοποιούσαν για τις συναυλίες τους και το οποίο απεικονίζεται στο οπισθόφυλλο του άλμπουμ Thrashed.  Tο συγκεκριμένο άμπουμ μάλιστα, είναι μέχρι σήμερα ένα από τα πιο πετυχημένα στην ιστορία του συγκροτήματος.


Ο frontman Joey Cape έχει κυκλοφορήσει και σόλο δουλειές που πολύ μου αρέσουν. 'Αλλο κεφάλαιο όμως αυτό στο οποίο θα επανέλθω σύντομα. Για την ώρα σας αφήνω με ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια, το "Making Friends". 'Ετσι για να θυμηθώ λίγο την εφηβεία μου, όταν μέσα από την punk rock μουσική ανακάλυπτα και τον κόσμο.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου