Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Of Crows and Crowns

Η αγάπη μου για τους Thrice και ο έρωτας μου για τον frontman τους, Dustin Kensrue, είναι δύο πράγματα γνωστά σε όλους. Ώρες ώρες μπορεί να καταντάω και γραφική όμως καθόλου δεν ντρέπομαι γι' αυτό. Ναι, είμαι μία groupie!


Πριν από μερικούς μήνες έμαθα για την απόφαση του συγκροτήματος να κάνει μία μεγάλη παύση με άγνωστη ημερομηνία επιστροφής. Περιττό να σας περιγράψω τη στενοχώρια και τη θλίψη μου. Πολλοί μιλούν για οριστική διάλυση, εγώ όμως στέκομαι στηνανακοίνωση του Dustin μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της μπάντας, στην οποία αναφέρει πως οι Thrice δεν διαλύονται. Χαρακτηριστικά λέει: "If nothing has broken us up by now, I doubt anything ever could". Οπότε κι εγώ δε θα σταματήσω να ελπίζω σε μία νέα δουλειά τους η οποία είμαι σίγουρη πως θα αποζημιώσει όλους τους θαυμαστές τους για την περίοδο απουσίας τους.


Το 2007 ο Kensrue κυκλοφόρησε το πρώτο του σόλο άλμπουμ με τίτλο Please Come Home. Περιττό να σας πω ότι το έχω λιώσει. Το 2008, κυκλοφορεί το This Good Night is Still Everywhere, μία συλλογή χριστουγεννιάτικων τραγουδιών. Τα επόμενα χρόνια ακολουθούν οι δύο τελευταίες δουλειές με τους Thrice, τα άλμπουμ Beggars και Major/Minor


Όλον αυτόν τον καιρό αναρωτιόμουν αν ο Dustin θα ηχογραφήσει κάποιο νέο άλμπουμ μέχρι που τις προάλλες ανακάλυψα ένα καινούριο βίντεο στο youtube. Σε μία πολύ πρόσφατη ζωντανή εμφάνισή του τραγούδησε ένα νέο τραγούδι το οποίο θα συμπεριλαμβάνεται στην καινούρια του δισκογραφική δουλειά. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη και, όπως ήταν αναμενόμενο, το Of Crows and Crowns (γιατί αυτός είναι ο -προσωρινός σύμφωνα με τον Dustin- τίτλος) το ακούω κάθε μέρα! Το γεγονός ότι το τραγούδι αυτό το έγραψε για τη γυναίκα του με κάνει να τον αγαπώ ακόμα πιο πολύ...και να ζηλεύω αφόρητα την κυρία Kensrue για την απίστευτη τύχη της! Εφόσον όμως δεν μπορώ δυστυχώς να κάνω κάτι γι' αυτό, θα περιμένω εναγωνίως την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ του αγαπημένου μου Dustin!



Oh when you kiss me I am lost, or is it that I'm found?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου