Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

The Naked+Famous

Τελευταία μουσική ανακάλυψη: The Naked+Famous. Πέντε τύποι από τη Νέα Ζηλανδία οι οποίοι το 2010 κυκλοφόρησαν το -έχω κολλήσει και το ακούω συνέχεια- άλμπουμ "Passive Me, Aggressive You" (thumbs up και μόνο για τον εμπνευσμένο τίτλο) μέσω της δισκογραφικής Somewhat Damaged/Fiction Records. Η μουσική τους έχει περιγραφεί ως indie rock, electropop, indie pop, shoegaze, κτλ., κτλ. Ανεξάρτητα από τους όποιους χαρακτηρισμούς, αυτό που έχω εγώ να πω είναι ότι όλα τους τα τραγούδια είναι του γούστου μου και με κάνουν να αισθάνομαι καλά ακούγοντας τα. Μου φέρνουν στο μυαλό καλοκαίρι, ρεμάλιασμα, θάλασσες, ποτά...συν ότι με κάνουν να χορεύω ασυναίσθητα οπότε αν κάποια στιγμή με δείτε να χοροπηδάω να ξέρετε πως λικνίζομαι στο ρυθμό του "Young Blood".







The bittersweet between my teeth
Trying to find the in-between
Fall back in love eventually

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου