Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Words and Meanings


Έψαχνα λοιπόν να βρω ένα όνομα για το blog που αποφάσισα να δημιουργήσω (για να είμαι ειλικρινής ακόμα απορώ με την απόφασή μου αυτή) και μέχρι να καταλήξω κάπου ξόδεψα αρκετή ώρα σκεπτόμενη μερικές από τις αγαπημένες μου λέξεις. Ναι, είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που έχουν αγαπημένες λέξεις. Οι οποίες λέξεις δεν σημαίνουν απαραίτητα κάτι συγκεκριμένο αλλά ηχούν ευχάριστα και, ενίοτε, δημιουργούν συναισθήματα. Για μένα μία από αυτές είναι η λέξη alchemy. Το γεγονός δε ότι εμπεριέχεται και στον τίτλο ενός album του αγαπημένου μου συγκροτήματος της δίνει μία επιπλέον βαρύτητα. Σύμφωνα με το λεξικό alchemy σημαίνει: α. "a form of chemistry and speculative philosophy practiced in the Middle Ages and the Renaissance and concerned principally with discovering methods for transmuting baser metals into gold and with finding a universal solvent and an elixir of life" και β. "any magical power or process of transmuting a common substance, usually of little value, into a substance of great value" (θεωρώ ότι υπάρχει γνώση αγγλικών και δεν θα μεταφράσω). Η δεύτερη σημασία μου αρέσει και περισσότερο. Άσε που και στα ελληνικά η λέξη αλχημεία είναι από μόνη της πολύ ωραία. The alchemy index λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου