Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

The Soundtracks

Μου αρέσει να ανακαλύπτω συγκροτήματα και μουσικούς μέσα από ταινίες. Θεωρώ τα soundtracks βασικό στοιχείο ενός έργου και ως επί το πλείστον, όποτε μου αρέσει η μουσική επένδυσή του μου αρέσει και το έργο το ίδιο.

Χτες λοιπόν έβλεπα μια ταινία με την Drew Barrymore, την οποία και συμπαθώ ιδιαιτέρως. "Going The Distance" o τίτλος, ελαφρώς ρομαντική κωμωδία, συμπρωταγωνιστής ο επίσης συμπαθέστατος Justin Long, στόρι γύρω από τις προσπάθειες ενός ζευγαριού να κρατήσει σχέση από απόσταση.

Το ενδιαφέρον της υπόθεσης, τουλάχιστον για μένα, ήταν το συγκρότημα του οποίου το live πήγαν να δουν οι πρωταγωνιστές. The Boxer Rebellion λέγονται τα παιδιά, indie rock η μουσική τους και τρία άλμπουμ μέχρι στιγμής. Σχηματίστηκαν στο Λονδίνο και απαρτίζονται από έναν Αμερικανό, έναν Αυστραλό και δύο Βρετανούς. Multi culti φάση η μπάντα. Εμένα μου αρέσουν πολύ, ελπίζω να τους ψάξετε και πιστεύω θα γουστάρετε κι εσείς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου